Rabbit Island

4 november 2016 - Richmond, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen hebben we even bij Wendy (eigenaar van ons vakantiehuisje) geïnformeerd waar we een mooie strandwandeling kunnen maken. Ze adviseerde ons Rabbit Island. Dit is een een eiland dat in de Tasman Bay ligt, waar verschillende rivieren de zee in stromen. Brak water dus, met veel mooie bloeiende planten. Via een dam rij je er naar toe. Het eiland zelf bestaat vooral uit aangeplant bos en mooie stranden met veel aangespoelde bomen en takken en vooral heel veel mooie schelpen. Het is fris, maar we maken een mooie strandwandeling. Daarna gaan we Mapua nog even in, dat is een dorp met veel leuke winkeltjes en galerieën.

1. Dorien:
    4 november 2016
    Hebben jullie de koffers al vol met mooie schelpen? Lian wil graag haar verzameling uitbreiden. ;-) Jullie hebben weer mooie foto's gemaakt. Inmiddels alweer op de helft van jullie reis, de tijd gaat wel snel zeg! Geniet van elke dag! Dikke kus
  2. Jannie:
    4 november 2016
    Zo leuk iedere dag even een verhaaltje van jullie te mogen lezen! Idd net als Dorien zegt alweer op de helft, de tijd gaat snel maar jullie gebruiken het wel ;) ga maar lekker verder met genieten! Liefs mij.
  3. Weija:
    4 november 2016
    Was weer leuk om te lezen, lekker verder genieten.
  4. Erik Meerman:
    4 november 2016
    En , hebben jullie al emigratie plannen gemaakt naar dit prachtig land ?
  5. Jan en Hennie:
    4 november 2016
    Wat een prachtige foto's en wat zien jullie veel,
    wat leuk dat we jullie reis op deze manier kunnen volgen.
    Geniet ervan groetjes van ons
  6. Lina en Arno:
    5 november 2016
    Het is inderdaad een prachtig land,elke dag weer keuzes maken van wat we willen zien,alles is zo mooi en bijzonder.Jammer dat het zo ver van Nederland is anders kwamen we hier elk jaar wel denk ik.Maar emigreren nee,ons kikkerlandje is ook mooi.
  7. Jannie:
    5 november 2016
    Hoe mooi het ook is om andere landen aan te doen en van hun cultuur te snuiven het is altijd weer. Oost west thuis best! ;).