16 juni

17 juni 2019 - Comox, Canada

Vanmorgen willen we naar Mount Washington. We rijden een stukje naar het noorden, dan over een bergweg die leidt Mount Washington op. Er is hier een ski-resort met veel liften en pistes. Het is er nu rustig bij gebrek aan sneeuw, maar één skilift is in gebruik om naar de top van Mount Washington te komen. Deze nemen we, en, surprise!!, deze blijkt gratis voor vaders, vanwege vaderdag. De top ligt op 1558 meter hoogte en we hebben een prachtig uitzicht over de bergen van het eiland  en de Strait of Georgia met verschillende eilanden, zoals Denman en Texada.  In de verte zien we de besneeuwde toppen op het vaste land. Dichterbij zien we ook Courtney, Comox en Goose-spit, waar we gisteren gewandeld hebben. Prachtig!! Hier en daar ligt nog sneeuw op de top.                                                                                                                                                                                                     We rijden terug naar de stad en door naar de kust, naar Kinbeach provincial park , waar we langs het strand wandelen. Het is er erg rustig en het uitzicht over het water is prachtig.                                                                                                                                                       Vanavond lopen we nog een rondje door de buurt en verbazen ons weer over de herten die rustig in de tuinen staan te grazen.

1. Weija:
    17 juni 2019
    Wat weer geweldige foto,s, ook die van de bomen, prachtig!
  2. Janine:
    Geweldig ...
  3. Jan en. Lysbeth:
    17 juni 2019
    Om nooit te vergeten. Wat maken jullie mooie fotoos j l
  4. Geesje:
    17 juni 2019
    Wat weer prachtige foto's!
  5. Martin en Ariëlla:
    17 juni 2019
    Overweldigende natuur om lang met je mee te nemen. Hartelijke groetjes uit Santiago de Compostela.
  6. Jan en Hennie:
    17 juni 2019
    Wat een mooie foto's en video's prachtig !!
    Groetjes uit het mooie Hattemerbroek