19 juni, Vancouver

23 juni 2019 - Vancouver, Canada

19 juni

Vanmorgen rijden we naar de havenplaats Nanaimo en kijken we eerst nog wat rond in de haven. De overtocht naar Horseshoe Bay is erg mooi. Daarna naar Vancouver. Een drukke stad, veel file rijden. Alle verkeer moet over een brug. In Vancouver hebben we onze laatste overnachting voordat we terug vliegen. Op dit adres wacht ons een prettige verrassing/ontvangst. De Nederlandse vlag staat in de tuin als welkom. We worden hartelijk ontvangen door de 37 jaar geleden, geëmigreerde Nederlandse vrouw en haar Canadese man. We worden uitgenodigd in de tuin voor een drankje en hebben een leuk gesprek. Erg gezellig. 's Avonds wandelen we even de stad in om iets te eten. We zien een wasbeer lopen in de stad, dit blijkt heel normaal te zijn.

20 juni

Na een heerlijk ontbijt vertrekken we richting het vliegveld. Onderweg stoppen we nog even langs een baai met een strand, waar je een mooi uitzicht hebt over het centrum van de stad. Om 17.45 uur is onze vlucht. we vliegen over de pool, dus blijft het constant licht. Dus ons bioritme is compleet in de war.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade