Osoyoos 15 mei

16 mei 2019 - Osoyoos, Canada

Om nog even terug te komen op jullie reactie wat de camper betreft, het is inderdaad een hele grote camper.

We hadden een kleinere gehuurd, maar in de kleinere lettertjes stond, als deze niet voorradig was we een grotere zouden krijgen.

De ruimte binnenin is wel heel luxe, had wel minder gekunt  ,maar daar genieten we nu maar van. Arno kan er gelukkig goed mee overweg,en ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is dat ik moet rijden.

Vannacht was het erg koud, maar vanmorgen is het mooi weer. We gaan vroeg op weg stoppen in Princeton en volgen de Hway 3 en als we de pas over zijn wordt het mooi weer. Het landschap veranderd; ook een droog landschap. Voorbij  Osoyoos net voor de grensovergang met Amerika vinden wij het RV Park op Haynespoint,een schiereiland in een meer. En prachtige plek om te ontspannen en de nacht door te brengen. We zitten heerlijk in de zon en er zijn spechten van een bijzondere soort. Arno gaat op vogel wacht staan met fototoestel in de hand in de hoop dat de specht uit zijn hol in de boom komt. Zijn wachten wordt beloond.Ook zien we nog twee grijze eekhoorns in een boom naast de camper.we wandelen nog een rondje en gaan weer vroeg naar bed.

1. Weija:
    16 mei 2019
    Wat fijn dat jullie zo genieten , zo als je het beschrijft kan ik me voorstellen dat het fantastich is met namen de natuur, prachtig hoor. 🙋‍♀️😘
  2. Weija:
    17 mei 2019
    namen zonder de laatste n natuurlijk!!🤣🤣
  3. Weija:
    17 mei 2019
    name - de laatste n natuurlijk!🤣🤣
  4. Erik Meerman:
    17 mei 2019
    Heb je ook een foto van de binnenkant van de camper?
  5. Erik Meerman:
    17 mei 2019
    De specht is een northern ficker , gouden grondspecht !
  6. Lammie Levinga:
    18 mei 2019
    wat een luxe zeg, is jullie gegund hoor. ga morgen met zus naar Egmond aan zee, verschil moet er zijn. HAHAHIHI.

geniet ervan lieve mensen. knuf.
  7. Jan en Hennie:
    18 mei 2019
    Wat mooi allemaal en wat een luxe.
    En Arno alvast gefeliciteerd met je verjaardag geniet er samen van.
  8. Martin:
    18 mei 2019
    Hoi Lina en Arno! Wat een prachtig reisbegin! We genieten mee en in de Blauwe Gids van Lannoo volgen we jullie tour in British Columbia en Alberta tot nu toe. En alvast van harte gelukgewenst met je verjaardag! Maak er een extra mooie dag van! Liefs, Ariëlla en Pa/Martin.