Okanagan Falls, 16 mei

18 mei 2019 - Okanagan Falls, Canada

Afgelopen nacht regende het en vanmorgen is het grijs weer. We doen het rustig aan en rijden rond de middag naar Osoyoos. We lopen wat winkeltjes in en een galerie, praten even met de galeriehoudster. We drinken koffie en we en werken de reislogger. We rijden ongeveer 35 km naar het noorden en vinden een rustige RV park voorbij Okanagan Falls, vriendelijke beheerders die ons vertellen dat het komende weekend overal erg druk wordt, dan heeft iedereen een "long weekend". Vanavond loopt er een groepje herten over de camping, vlak langs onze RV; levert een mooi filmpje op.

1. Weija:
    19 mei 2019
    Wat leuk die herten zo dichtbij. Arno, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst🎉🎉. Lina , ook gefeliciteerd met Arno. 🙋‍♀️🙋‍♀️
  2. Jannie:
    19 mei 2019
    Arno van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Lina jij met de verjaardag van je man. Veel plezier maar weer.
  3. Albert Grooten:
    19 mei 2019
    Arno, lees net dat je gisteren jarig was. Van ons nog van harte gefeliciteerd. Mooie omgeving waar jullie zijn. Kijk uit dat je herten niet voor de camper krijgt. Ze duiken overal op. Al op berenjacht geweest?. Groetjes van ons.
  4. Jan en. Lysbeth:
    19 mei 2019
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag van middag half 5 nederlandsetijd. Wat een geschenk! Geniet samen ervan en reeen enz liefs jan en moeders
  5. Jan meerman:
    19 mei 2019
    Arno, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en Lina ook gefeliciteerd natuurlijk. Veel plezier verder met jullie indrukwekkende reis.
  6. Martin:
    19 mei 2019
    Dag Lina en Arno! Dank voor je mooie reisverslag. Vandaag vier je je 58-jarig bestaan.Op naar de volgende halve eeuw! We kijken uit naar jullie volgende aflevering. Heel veel plezier! Ariëlla en Pa/Martin.
  7. Geesje:
    20 mei 2019
    Arno nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en Lina ook gefeliciteerd!
  8. Piet en Gé Kamerling:
    21 mei 2019
    ook nog gefeliciteerd .we hebben de eerste foto's bewonderd
  9. Lammie Levinga:
    25 mei 2019
    bij deze nog gefeliciteerd met je verjaardag in het mooie Canada.