Reis British Columbia Canada, mei 2019

15 mei 2019 - Hope, Canada

Zondag 12 mei 2019

Ondanks dat onze vlucht ruim een half uur vertraging had, maakte het uitzicht boven Groenland en later de Rocky Mountains om van te genieten, een goed begin dus. Op Vancouver Airport missen we net de shutlebus naar Accent Inn Hotel, dus even wachten. Een mooie ruime kamer, we gaan vroeg slapen in een poging van de jetlag te herstellen.

13 mei, Silverlake

Om 11.00uur worden we met een taxi opgehaald om naar Canadream te gaan om onze camper op te halen. We doen ons eerst nog tegoed aan een ontbijt; pancakes met spek, aardappel, worstjes, gebakken ei erop, voor ons een bizarre combi, maar smakelijk en stevig. Na een uitvoerige instructie over de camper, rijden we richting Chilliwack, waar we boodschappen doen. Daarna verder richting Hope, vlak voor Hope rechts de bergen in, een onverharde weg langs een wilde rivier , de Skagit, leidt naar een rustig RV park bij het Silver lake. We eten, pakken nog een koffer uit en gaan vroeg slapen. Eerste nacht in onze enorme RV.

14 mei,

Na een hele stille nacht, wandelen we eerst 's morgens vroeg naar het Silver Lake meer. Ondanks op het bewolkte weer toch een mooi zicht over het zilveren meer. We maken wat foto's en besluiten door te rijden naar Manning Park

1. Martin en Ariëlla:
    15 mei 2019
    Wat een heerlijk ontwaken met jullie eerste verslag en foto’s. Het is hier nu net 07:00 en ik kijk met stomheid geslagen (min of meer tenminste) naar de enorm grote camper. Wat zal dat lekker ruim zijn daarbinnen in zo’n huis op wielen. Maar hoe hanteerbaar is dat met rijden? Tips van Koen meegekregen? 🙄😉
    Heb het fijn en we zien uit naar de volgende berichten! 😘
    Ps lekker ontbijtje...
  2. Jannie:
    15 mei 2019
    Goedemorgen! Wat een bakbeest zeg maar in ruimte.......Fijne tijd gewenst, we gaan weer lekker met jullie mee genieten. 😘
  3. Anna:
    15 mei 2019
    Goedemorgen, inderdaad een hele grote camper. Daar kun je volgensmij wel met 6 mensen in...
    Wat mooi daar, veel plezier!
  4. Gicella Warringa:
    15 mei 2019
    Wat héérlijk! Ben benieuwd of ik bekende plekken voorbij zie komen. Lieve groet, Gicella
  5. Maurits:
    15 mei 2019
    Het betere halve werk - dit goede begin!
  6. Jan en. Lysbeth:
    15 mei 2019
    Wat een ervaring .... rust na vermoeiende reis. Geniet van het heelal ruimte. Bon route. We leven intens mee pakken de kaart erbij
  7. Weija:
    15 mei 2019
    Wat een joekel van een camper, prachtig. Wilfred heeft ook Manning in de familie (zijn ma oa) park naar hun vernoemd?🤣 . Mooi om jullie reisverslag te lezen. Geniet van jullie reis. 🙋‍♀️😘
  8. Geesje:
    Inderdaad wat een joekel
    Succes met rijden Arno, tenminste ik neem aan dat Lina dat aan jou overlaat
  9. Jelle:
    Dik camper ja
  10. Lammie Levinga:
    15 mei 2019
    leuk om de reis te lezen, geniet er maar lekker van.
  11. Elzo:
    16 mei 2019
    Wat ja grote camper, ziet er goed uit.