6 juni, Ucluelet

7 juni 2019 - Ucluelet, Canada

Het was een stille nacht in dit rustige dorp, je hoort er bijna geen geluid. Vanmorgen wandelen we een deel van de Wild Pacific Trail aan het eind van het schiereiland; de "Lighthouse loop". Een wandelroute door en bijzonder bos, zoveel tinten groen, bijna sprookjesachtig. Baaien, eilandjes, een vuurtoren en prachtige uitkijkpunten. Vanmiddag loop ik (Lina moet de was doen, verschil moet er zijn) de Wild Pacific Trail van Brown's beach naar het bos met de oude ceders en dan door het dorp weer terug. Vanmiddag, nadat we samen het dorp wat verkennen, lopen we ook nog een rondje door het bos met eeuwen oude bomen, Yellow cedars.

1. Weija:
    7 juni 2019
    Prachtige foto,s! Die boom omarm je niet Lina😃 , en wat mooi die muurschilderingen .
  2. Jan en. Lysbeth:
    Indrukwekkend. Jouw bomenwereld. Arno. Naar grote hoogten .... en omvang. Geweldige beleving j l
  3. Ineke Muthert:
    7 juni 2019
    Inderdaad een hele bijzondere ervaring
  4. Jan meerman:
    8 juni 2019
    leven der ook nog kabouters daar in het bos , meende dat ik er een zag staan bij zn boom .