28 mei, Lillooet

29 mei 2019 - Lillooet, Canada

Dar was weer een mooie rustige plek. We rijden verder en komen langs Pavilion Lake, een prachtig meer met een klein, bewoond eilandje. In het meer zitten Koraal-achtige organismen die nergens anders op aarde voorkomen. we stoppen nog ergens waar we een mooi uitzicht hebben over een Kanyon. Rijden dan door naar Lillooet. Dat is een typisch Canadees dorp met een mengeling van lege, vervallen gebouwen en dan weer excentrieke bouwsels in felle kleuren. We lopen nog wat door het dorp, wat winkels binnen. We rijden dan door tot een paar kilometer ten zuiden van Lillooet, waar we enige tijd aan een stuwmeer (Seton Lake)Dan vinden we de camping daar vlakbij. Eenvoudig, maar gratis, langs een wilde rivier ( Cayoosh Creek  die bij Lilooet in de Fraser River uitmondt. We hebbe een plekje in de schaduw, en dat is maar goed ook, het is erg warm.

1. Martin en Ariëlla:
    30 mei 2019
    Wat een totaal ander landschap, zo lieflijk vergeleken bij het overweldigende hooggebergte. En heel bijzonder het multifunctionele kerkgebouw van een dag eerder. Heb het fijn! Liefs.
  2. Jan en. Lysbeth:
    30 mei 2019
    Op de kaart te zien hoe al die stromen afdalen. Van hoog naar dalen van koud naar warm en jullie maken dat mee aan de lijve en wij dus ook een beetje. Byzonder om ook na natuur in een stil kerkje te. Zijn. Liefs j l
  3. Albert & Janny Stadman:
    Hoi , Arno en Lina,
    Wat een mooie reis in een prachtige natuur. Hebben alles bewondert ...verhalen, foto’s , ect.
    Groetjes van ons, en geniet van jullie reis!