Tweede Exloërmond 21 juni

23 juni 2019 - Tweede Exloermond, Nederland

We zijn weer thuis!!!

Na een lange vlucht en een jetlag rijker zijn we weer in het mooie Drenthe.

Zes weken Canada is lang en toch is het ook zo weer voorbij.

Wat hebben we veel gezien,en leuke ontmoetingen gehad.

Canadezen zijn erg gastvrij en gemoedelijk.

Niks geen gehaast, en eerst wordt het belang van de ander gezien,vooral in het verkeer. Kunnen wij veel van leren...

Opmerkelijk was ook de oprechte interesse die in ons werd getoond,en dat ze meerdere malen het echt leuk vonden Nederlanders te ontmoeten.

Veel mensen hebben of hadden wel een verbinding met Nederland,en daarover werd dan ook graag verteld.

We hebben totaal 3873 km gereden.

Nou ja Arno heeft gereden en ik deed aan sightseeing, erg prettig.

Beren spotten was fantastisch.

Nou ja, jullie hebben het allemaal gelezen, leuk dat jullie met ons mee hebben gereisd, bedankt voor de leuke reacties.

En wie weet tot een volgende trip...

1. Albert en Martha:
    23 juni 2019
    Leuk om alles van jullie een beetje mee hebben mogen maken. Sterkte met de Jetlag
  2. Geesje:
    23 juni 2019
    Blij dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen
    En nu lekker nagenieten
  3. Ineke Muthert:
    23 juni 2019
    Nou zo'n reis kun je nog wel even op teren. Allemachtig wat mooi en geweldig dat jullie dat samen doen. Chapeau!
  4. Jannie:
    23 juni 2019
    Nu eerst even rustig bijkomen en alles even laten bezinken. 😘
  5. Elzo:
    welkom thuis
  6. Jan en Hennie:
    24 juni 2019
    Fijn dat jullie hebben genoten en dat jullie weer veilig thuis zijn veel liefs van ons
  7. Weija:
    24 juni 2019
    Mooi dat jullie zo genoten hebben van jullie reis en fijn dat jullie weer veilig thuis zijn😘🙋‍♀️
  8. Maurits:
    24 juni 2019
    Welkom thuis! Goed jullie hier weer te hebben! Gelukkig hebben we de foto's nog!
  9. Lammie Levinga:
    25 juni 2019
    lekker uitrusten in ons mooie TWEIDEMOND.
  10. Albert & Janny Stadman:
    27 juni 2019
    Fijn dat jullie weer thuis zijn van een mooie reis, nu lekker nagenieten en uitrusten.